برگزاری نشست های تعاملی با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی هنری حوزه مساجد 

برگزاری نشست های تعاملی با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی هنری حوزه مساجد 

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: تعامل و هم افزایی با نهادهای مختلف یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان  در سال جاری، برای گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق کم برخوردار است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، تعامل و هم افزایی با نهادهای مختلف را یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان  در سال جاری، برای گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق کم برخوردار برشمرد و گفت: روز گذشته به همین منظور نشست تعاملی با اعضای شورای اسلامی شهر چاه مرید برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از آنجایی که شورای اسلامی شهر چاه مرید دغدغه گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه مساجد را دارد بنابراین مقرر شد به شکل تعاملی در تحقق این مهم بکوشیم.


وی ابراز کرد: در گام نخست با همکاری و همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر مساجد مستعد راه اندازی کانون های فرهنگی هنری شناسایی می شوند.


خوبی زاده ابراز کرد: همچنین کانون های فرهنگی هنری شهر چاه مرید که برای انجام فعالیت های فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی نیاز به مجوز احداث کتابخانه و تجهیزات دارند، از سوی این ستاد حمایت می شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: همچنین شورای اسلامی شهر چاه مرید قرار است از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه برای پیشبرد برنامه های فرهنگی و هنری بهره گیرد.


وی اظهار کرد: برگزاری جلسات هم افزایی و تعاملی با ارکان مساجد این شهر و با محوریت ائمه جماعات این مساجد در دستور کار این شورا قرار گرفت تا از این طریق بتوان به رشد و پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهر کمک کرد.


خوبی زاده اضافه کرد: یکی دیگر از محورهای این نشست، معرفی سامانه فهما به منظور آشنایی اعضای شورای اسلامی این شهر با ظرفیت ها و توانمندی های بچه های مسجد در این سامانه بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این نشست های تعاملی بتوانیم علاوه بر فراهم کردن زمینه پویایی و رشد کانون های مساجد نسبت به معرفی ظرفیت های آنها نیز گام برداریم.

پایان پیام/ 586